poniedziałek, 3 kwietnia 2006

The Black Heart Procession

Właśnie wpadł mi w łapki nowy album mojej ukochanej kapeli, BHP, "the speel". Radość olbrzymia. Ale jest też olbrzymi smutek- dziś grają w Londynie koncert. Niestety, już na niego nie zdążę.







Oficjalna strona zespołu:
http://www.blackheartprocession.com/

Najlepsza nieoficjalna, niestety rzadko aktualizowana:
http://utenti.lycos.it/blackheartp/

1. Tangled
2. The Spell
3. Not Just Words
4. The Letter
5. The Replacement
6. Return to Burn
7. GPS
8. The Waiter #5
9. Places
10. The Fix
11. To Bring You Back

3 komentarze:

pejot pisze...

Taaak....
Po kilku dniach mogę stwierdzić, że to b. dobry album. Tym, co z nim obcują, nieobce będą zapewne moje faworyty:

1. Tangled
2. The Letter
3. Return To Burn

pejot pisze...

Dobra, płyta jest genialna. Wgryzam się w nią prawie 2 tyg. i zaczyna już być bardzo miło.

Anonimowy pisze...

jestem zakochana w tej płytce...
the letter
nic na dosiew....
dzięki że podesłałeś mi tą płytkę, dla naszego szkraba też się podoba :)