niedziela, 16 kwietnia 2006

konary i sęki

Zbliża się coś, co nazywane jest świętami. Jedym Ważniejsze, inym mniej wAŻNE. Ja nie wiem nawet, na czym polegają. Nie obchodzi mnie to, szczerze mówiąc, ale nie mylić tego proszę z jakimś uprzedzeniem... Po prostu tak już mam, mogę mieszkać z 5 osobami w jednym domu przez 7 miesięcy, i nadal nie wiedzieć, jak niektórzy mają na imię. Tak już jest. Lubię te osoby. Ale nie mam potrzeby wiedzieć o nich nic poza tym... że je lubię. W myślach i tak nazywam je po swojemu.

Jedna z osób, które znam i chyba nawet lubię, powiązała moja tęsknotę za bliskimi z ojczyzną. Nic do Polski nie czuję. Jestem polakiem, i to wszystko. Nie umrę za ojczyznę, jeśli o to chodzi... Lepiej czuję się z dala, na "wygnaniu". Czasem nawet żałuję, że nie jestem jeszcze dalej. Ale to już kwestia uciekania od samego siebie, i nic na to nie poradzę :)

Głupia sprawa, ta ucieczka. Na Marsie tak samo będzie bolała mnie głowa. Chciałbym zejść na sam dół- do prostoty, gdzie już nie będę musiał się nad niczym zastanawiać; gdzie będę żył jak mech, kora drzewa, jaskółcze gniazdo- bez świadomości, tak po prostu. Dla samego życia.



A zdjęcie wklejam, bo jak o korzeniach mowa, korzenie się przypomniały.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

konary i sęki :)
stare dobre czasy się przypominają jak słyszę ten tekst :)
tęsknota-normalna rzecz, dzisiaj chyba wszyscy to przerabiamy...
głowa do góry i do zobaczenia w realu,nie mogę się doczekać :)
przytulam cię do mojego serduszka...

Anonimowy pisze...

skoro mowa o świętach to życzę wszystkim czytającym miłych i pogodnych...
ttt-uaktywnij usługę z netu...
ty zawsze jak nie człowiek :)
Rashiell-przepadłeś jakoś ostatnio, już się nie udzielasz na blogu...

pejot pisze...

ttt odpadł, wiadomo dlaczego (ttt, walcz!), Rashiell zapewne pogrążony w beta testach albo w delegacji... norma... akme mnie niepokoi!

pejot pisze...

ttt odpadł, wiadomo dlaczego (ttt, walcz!), Rashiell zapewne pogrążony w beta testach albo w delegacji... norma... akme mnie niepokoi!

pejot pisze...

o popatrz jak śmiesznie się powieliło

Anonimowy pisze...

no zobacz ty jak zabawnie ;)

pejot pisze...

Fifion, pierwsze ostrzeżenie ;)

Anonimowy pisze...

veni vidi vici !! jestem, rzadko ale jestem

Anonimowy pisze...

pejot.....
a co mi zrobisz jak mnie złapiesz? ;)

pejot pisze...

Fifion, już raz zlapałem, przed wyjazdem. Wiesz, do czego jestem zdolny :)

Anonimowy pisze...

no wiem wiem... :)
niebawem sie wykluje :)