niedziela, 16 kwietnia 2006

Cumbria_3

Nie róbmy sobie jaj, zwłaszcza dziś, obietnicę trzeba dotrzymać. Kolejne zrzuty wzrokowe z Cumbrii.



Dopiero wiosna, ale zastanawiam się, ile barw dojdzie latem? Będzie można na to patrzeć bez szarych okularów?


Wężowy szlak. Kraina Boa.


A te zdjęcie zrobiłem, bo otoczenie, dzięki temu drzewku, co wygląda jak krwioobieg kogoś grubszego, przenosło mnie w świat westernów, ze starych filmów z P. Newmanem. Howk.



Ostatni przystanek przed powrotem do domu. Z tego miejsca zdjęcia następnym razem. Sielanka przez duże S- miękko otulony pierzynką szczyt góry, dzieciaki na polanie puszczające latawce, brzeg jeziora, gdzie roześmiane rodziny pakują się do łódeczek i odpływają machając do nas łapkami. Polsko, wróć!*


* Dla tych, co nie teges z ironii- no właśnie....

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia Pawle, znasz się na fachu. Zazdroszczę Ci tych widoków.

pejot pisze...

Dziękować. Swoją drogą, jak tu mnie znalazłeś?!

p.s. Pogrzeb w archiwum bloga, są jeszcze fotki z północnej Walii- mogą Ci się spodobać...

Anonimowy pisze...

dziwne, bo zakochalem sie w miejscu, w ktorym jeszcze nie bylem

-Cumbria-

Anonimowy pisze...

Jak Cię znalazłem? Miałeś adres tego bloga w opisie na Gadu-Gadu :-)

Wybieram się w lipcu do Anglii na kilka (naście?) dni na wakacje do swojej byłej dziewczyny do Weston Super-Mare (hrabstwo Somerset, obok Bristolu). Może zahaczę o Walię.

Anonimowy pisze...

Świetne zdjęcia, szczególnie te z drzewem,czyli przed ostatnie jak się nie mylę ;) Piękne poprostu! :)

Anonimowy pisze...

Cumbria powiadacie? I czym ta brytyjska Cumbria rozni sie od naszej, białostockiej:

http://img214.imageshack.us/img214/3563/1008603resize1yi.jpg

pejotek poznajesz miejsce?

pejot pisze...

Akme: szczerze, to miejsca nie poznaję. Domyślam się, Bialystok, ale reszta... może i coś mi świta... nie będę strzelać.

Anonimowy pisze...

A jak sie z hetmanskiej skreca w mazowiecka w strone slonecznego stoku? tam jest takie wielkie malownicze jezioro ;)

pejot pisze...

Kaja:

dSLR Canon 300d
Canon 18-55mm f/3.5-5.6
Canon 75-300mm f/4-5.6
Helios 58mm f/2
Polar Soligora i UV Hama/Hakuba

Plus Photoshop

p.s.
Jakie masz plany na wakacje? Zapraszam serdecznie :)

pejot pisze...

Akme, jasne. Pod nosem miałem, i nie poznałem.